loading...
کلبه عشق
عاشقان بازدید : 25 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

آقا پسر گُل مطمئن باش در شرایط بحرانی

تنها کسی که میتونه تو رو به مخاطب خاصِت برسونه"خواهرته"

و تنها کسی که میتونه مانع رسیدن تو به مخاطب خاصت بشه بازم "خواهرته"

.

.

تو Google Images سرچ کردم " نیمه گمشده من " ، عکس یه بزه اومد که داره علف میخوره!

من دیگه حرفی ندارم :|

.

.

خیابانی یه برنامه جدید داره اجرا میکنه به اسم «نیمه سوم»

بعد همین اول در مورد برنامه‌ش گفت:

این برنامه آمده تا حرف جدیدی در ورزش کشور مطرح کنه

 

حرف جدیدی که بارها گفته شده!

.

.

خداوکیلی شما فرق بین کروکودیل و تمساح رو میدونین؟!

من که نمیدونم! :|

.

.

سوار تاكسي شدم فكرم خيلي مشغول بود يادم رفت كرايه بدم

موقع پياده شدن راننده دستشو دراز كرد كرايه بگيره

نميدونم چه فكري كردم باهاش دست دادم!

.

.

تو این روزا به بعضیا باید گفت عزیزم اگه نمی تونی آدم باشی

حداقل حیوون بی آزاری باش!

واللللا

.

.

بعضیام هستن وختی میرن دسشویی

باس سند بزاری تا بیرون بیان :|

.

.

ﯾﻪ ﺿﺮﺏ ﺍﻟﻤﺜﻞ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻪ :

پست متوسطو ﻓﻘﻂ ﻻﯾﮏ ﻣﯿﺰﻧﻦ

پست خوب کامنتم میذارن

ﻭﻟﯽ پست ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺏ ﻧﻪ ﻻﯾﮏ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﻧﻪ ﮐﺎﻣﻨﺖ

بلکه ﮐﭙﯽ میشه! :دی

.

.

ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻣﻦ ﺩﺧﺪﺭ ﺑﺎﻳﺪ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺧﻨﮓ ﺑﺎﺷﻪ

ﻛﻪ ﻭختی ﻣﺴﺨﺮﺵ ﻣﻴﻜﻨﻲ ﺑﮕﻪ ﻣﺮﺳﻲ ﻋﺸﻘﻢ!

وختیم ﺍﺯﺵ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻣﻴﻜﻨﻲ ﺑﮕﻪ ﺑﻴﺸﻌﻮﺭ ﻣﺴﺨﺮﻡ ﻣﻴﻜﻨﻲ؟!

.

.

پسریام هستن وقتی میخندن میرن رو سایلنت

دهنشون قد دهن تمساح باز میشه و فقط ازش هوا میاد بیرون

آدم یاد سشوار بی صدا میافته

.

.

من چن شب پیش متوجه شدم البته بهتره بگم مطمئن شدم

این کانون فرهنگی آموزش قلم چی به هیچ دردی نمیخوره ک هیچ

سال بعدهم باید پشت کنکور بمونی!!!!!!!!!!

بگو چرا؟؟؟؟؟؟الان میگم چرا؟؟!!!!!!!!!!!!

این پسره کوشا یادتونه ک همش توتبلیغاتشون نشونش میدادن

پشتیبانش زنگ میزد میگفت کوشا جون درس میخونی یانه؟؟؟

چند شب پیش بازم نشونش دادن ک داره درس میخونه و بازم پشتیبانش بهش زنگ میزد

تازه جالب اینجاس ک مامانش میگفت ای کاش زودتر تو کانون ثبت نام میکردیمش......

من دیگه نمیدونم چی بگم والا..................

.

.

یه بار موقع ناهار خوردن در حالیکه تو دهنم جای سوزن انداختن نبود

یه دفعه عطسم گرفت

فقط نمیدونم چرا بعدش اطرافیان دست از غذا خوردن کشیدن.

.

.

یادتونه بچه که بودیم وسط هال وایمیستادیم و دستامونو باز میکردیم....

اینقدر دور خودمون میچرخیدیم تا مخمون هنگ کنه که کجاییم...

بعدشم مثل مونگولا پاهامون به هم پیچ میخورد و

.

.

رفتم دکتر میگم سِک سِکَم بند نمی یاد

یه دخدر بدون آرایش نشونم داد

از ترس سِک سِکم بند اومد

اما الان از ترس خابم نمیبره

.

.

دختره پیغام گذاشته پسر خوب مثه جا پارکه ......مگه پیدا میشه؟؟؟

حالا فرضا پیدا شد

کدومتون پارک کردن بلدید؟

والا!!!!!!

.

.

تو دوران دبستان سر اینکه بفهمیم شتر گاو پلنگ چیه موهامون سفید شد

من در دوران دبستان :D

معلممون :)

همکلاسی ها :0

.

.

وای بدم میاد از اینایی که دارن از سرفه و عطسه میمیرن

اونوقت ازشون که میپرسی سرما خوردی

قطعا میگن نه حساسیته!!!

.

.

بچه های این دوره زمونه به کمک مادراشون از بسته ی آموزشی بالابالا استفاده میکنن،

اون وقت مادر من برای تربیت ما از یه پکیج استفاده میکرد

که شامل :یک لنگه دمپایی، دومتر شلنگ و یک عدد قاشق داغ میشد!!!

در پاره از مواقع حبس تو دستشوئی هم لحاظ میشد

.

.

دیروز رفتم مغازه به یارو گفتم شیرکاکائو چنده؟؟

گفت۱۸۰۰تومن!!!

یادم اومد من عاشق آب معدنی ام!!:|

.

.

دختره استاتوس زده از سگی پرسیدم

بعد از یه عمر وفاداری چی گیرت اومد...؟!!

سرش رو پایین انداخت

و گفت فقط و فقط قلاده

منم زیرش نوشتم زبون سگا رو از کجا میدونی؟

 

نمیدونم چرا کلی بهم فحش داد......

http://www.setfa.net/images/q441al46egzb91mb4.jpg

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 7,974