loading...
کلبه عشق
عاشقان بازدید : 13 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

http://www.setfa.net/images/yxbm53h3089nr2607hwg.jpg

 

مردم این شهر غریبن می خوام برگردم

قصدشون فریبه  می خوام برگردم

یه نفر بود که دل به نگاهش بستم

نگاهش سردو غریبه می خوام برگردم

 

***********************************************

 

به چشمانه مهربانه تو می نویسم حکایت بی نهایت عشق را

تا بدانی که محبت و عشق را در چشمان تو آموختم و با تو آغاز کردم به پاکی چشمانم قسم که تا ابد دوستت دارم …

 

***********************************************

 

نیمکت چوبی کهنه نم گرفته زیر بارون

زیر سقف بی قرار شاخه های بید مجنون

ابر بی طاقت پاییز مثل من چه بی ستارست

مثل من شکسته از این نامه های پاره پارست

 

***********************************************

 

طوفان با همه ی شدت خود به آرامش منتهی می شود و حتی در بحبوحه ی شدت خود در جستجوی آرامش است

من نیز همه ی عصیانم به عشق تو ختم می شود و یگانه فریاد درونم این است که تورا … تنها تورا …

 

***********************************************

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 7,989