loading...
کلبه عشق
عاشقان بازدید : 20 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

http://www.setfa.net/images/whbmw09h3zlh9nbyz3ym.jpg

 

امشب گریه میکنم  و گریه میکنم برای تو برای خودم برای تموم اونایی که خواستن گریه کنن و نتونستن

برا ی تمام اون چیزی که خواستی ونبودم خواستم وبودی

امشب گریه می کنم به وسعت دریا به وسعت بیشه به وسعت دل عاشق

برای تو و به پاس احترام تمام تحقیرهایی که از دیگران شنیدم وهنوز شکست نخوردم

 

******************************

 

انگار ولگرد شده بودم به جستجوی نشانی ات به تمام جهان سر زدم

اما نبودی به دور رفتم حتی به سرزمین خوشبختی در افسانه های پدربزرگ که حقیقت نداشت هیچ کس نبود انگار تو هم ولگرد شده بودی

 

*****************************

 

می خواستم دسته گلی برات بفرستم اما گفتم تا بدسستت برسه پژمرده میشه

بنابراین حرف س رو از گل سوسن حرف ل رو از گل لاله حرف ا رو از گل اطلسی

وحرف م رو از گل مریم بعنوان دسته گلی بنام سلام تقدیمت میکنم دسته گلم را پذیرا باش عشق من …

 

***************************

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 7,970