loading...
کلبه عشق
عاشقان بازدید : 17 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

آشپزی سخته

ولی میتونین با خلاقیت های کوچیک این کار رو برای خودتون به لذت تبدیل کنین

مثلا من ﺩﯾﺮﻭﺯ ماستو خیار رو بدون خیار درست کردم خیلی هم خوب شد ^.^

.

.

ﺑﻀﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺷﺎﺭﮊﺍﯾﯽ ﻛﻪ ﻣﯿﺨﺮﻡ ﯾﻨﯽ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺭﻣﺰﺵ ﺳﺎﺩﻩ ﺳﺖ ﻛﻪ

ﻧﺎﺧﻮﺩﺁﮔﺎﻩ ﺣﺴﺮﺕ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ﻛﻪ ﭼﺮﺍ ﻗﺒﻼ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺶ ﻧﻜﺮﺩﻡ !

.

.

یه بارم مثل سوباسا به داداشم زُل زدم تا با ذهنم باهاش حرف بزنم

بهم گفت چیه مثل بز زُل زدی ؟

فهمیدم بیشتر باید تمرین کنم :|

.

.

توی رستوران بین راهی رفتم دستشویی دستمو بشورم

مسئول دستشویی موقع خروج میگه: آقا! 200 تومن می شه!

من: من فقط دستمو شستم!

اون: پس برگرد برو توالت بعد بیا 200 بده!

دستمو کردم جیبم 200 تومن بهش دادم!

میگه: نه! باید بری دستشویی حتما!

میگم: چرا؟

میگه: من مال حروم از گلوم پایین نمیره!

.

.

اینقد سطح آرزوهامو اوردم پایین به نفت رسیدم

فقط پول ندارم پالایشگاه بزنم :|

.

.

افتخار نکن که به اندازه تارموهات رفیق داری

وقتی محتاجشون میشی میفهمی که کچلی !

.

.

چرا اسم همه خمیردندون‌ها دخترونه است؟

«پونه»، «نسیم»…

خب یه خمیردندون «سعید» هم بزنند… یا «فرزاد»

والللللا

.

.

ﺁﻗﺎ ﺗﺎ ﻟﺒﻮ ﮔﺮﻓﺘﯿﻢ ﯾﻬﻮ بابام ﺍﻭﻣﺪ ﻣﺎﺭﻭ ﺩﯾﺪ !

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﻭﻧﻢ یه ﭼﻨﮕﺎﻝ ﮔﺮﻓﺖ دستشو ﻧﺸﺴﺖ ﺑﺎﻣﺎ ﻟﺒﻮ ﺧﻮﺭﺩ!

چیه فک کردی ما از اوناشیم ؟

برو از خدا بترس

ﺗﺴﺒﯿﺤﻪ ﻣﻦ ﮐﻮ؟

کی ورش داشته ؟؟

.

.

بايد رفت

گاه از قلب کسی

گاه جفت پا تو صورت کسی !

.

.

ﺍﮔﻪ ﺭﮒ ﻏﯿﺮﺕ ﯾﮏ ﺯﻥ ﺑﮕﯿﺮﻩ

ﺣﺘﯽ ﺳﻮﺳﮏ ﻫﻢ ﺟﻠﻮﺩﺍﺭﺵ ﻧﯿﺴﺖ :))

.

.

در رفاقت مراقب آدمهای تازه به دوران رسیده باش

هرگز به دیواری که تازه رنگ شده تکیه نباید کرد !

.

.

داداشم میگه ساعت چنده؟ میگم 11:17 دقیقه

میگه دقیق ؟ :|

نه یازده و رب بود رندش کردم گفتم یازده و هیفده :|

.

.

هشدار :

مصرف بيش از حد احترام باعث اختلالات رواني طرف مقابل

و اختلالات عصبي شما ميگردد ! لطفا در ميزان مصرف دقت كنيد !

.

.

این روزها

همه ناقص الخلقه هستند

هیچ کسی دل و دماغ ندارد !

.

.

الان دقیقا یه سوال فنی دارم

اونایی که دو یا سه تا زن میگیرن

یعنی به جز نیمه گمشده، وقت اضافه و پنالتی هم داشتن؟

.

.

خدايا

تو اين دنياي كثيف

اين قلب پاك چي بود به ما دادي آخه !

.

.

محاله

بهش بگی سلام برسون ، بزرگیتو نرسونه !

.

.

یکی از سخت ترین خداحافظی ها

خداحافظی با سنگیه که از سر کوچه تا دم خونه شوتش کرده ای !

.

.

رفیقم رفته دانشگاه کیش، میگم چطوریه؟

میگه حاجی اینجا با یه سری ماشین هایی بچه ها میان دانشگاه

که من تو نید فور اسپید پولم بهشون نمی رسه !

اونجا که قمیشی میگه :

هرگز نخواستم که تورو با کسی قسمت بکنم

آدم فکر میکنه با ته دیگشه !

.

.

یه زن نداریم که به هوای ما هم شده حالا قورمه سبزی که نه

 

ولی حداقل یه نیمرو پختن یاد بگیره!

http://www.setfa.net/images/q441al46egzb91mb4.jpg

 

برچسب ها جک ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 7,975